28-05-2015 De laatste loodjes

28 mei 2015 - Zoetermeer, Nederland

Nog 2 nachtjes kunnen we in ons eigen vertrouwde omgeving vertoeven maar daarna gaat het er toch echt van komen en reizen we af naar Java en Bali.

De afgelopen 10 dagen zijn voorbij gevlogen en hebben we het feestbeest uit kunnen hangen. Zo is eerst nichtje Charlene 21 geworden en vierde dat met haar opa Rex die eerder dit jaar 65 kaarsjes op zijn taart zag verschijnen. Wat een feest maar daar bleef het niet bij. Loekie was 22 mei 40 jaar in dienst bij de Rijksoverheid en dat is ook reden voor een feestje geweest.

Marianne heeft zich tussen de drukke festiviteiten in op het inpakken der koffers gestort, dat is haar wel toevertrouwd. Gisteren deden we een tussentijdse weging van onze koffers. Allebei zitten we nog binnen de toegestane max. van 23 kg. Toch hebben we besloten de koffers anders in te delen. Mijn statief (die we eerder besloten hadden thuis te laten) kan nu wel mee, yeah. En de kadootjes ter ere van Marianne haar verjaardag op 1 juni die smokkel ik stiekem mee.

Enige tijd terug hebben we een keuze gemaakt wat onze vliegtuigkleding gaat worden (je moet iets aan toch?) en dat hangt dan ook al klaar voor gebruik. Ghehe, gelukkig is Marianne er vandaag al achter gekomen dat ze haar vliegtuigschoenen heeft ingepakt en zijn ook die inmiddels weer veilig gesteld om zaterdag aangetrokken te kunnen worden.

Rest ons nog om morgenmiddag vast online in te checken en zaterdag te starten met onze reis.

Hoewel wij dit nieuwe reisavontuur reuze spannend vinden, kijken we er enorm naar uit en nemen we jullie digitaal mee op ons reisavontuur.

Sampai Jumpa.

1. Cisca en Wim:
    28 mei 2015
    Hoi meiden, ja het gaat ervan komen, zo ontspannen mogelijk de plain in dan gaat het zeker lukken, wij wensen jullie een hele goede reis en kijken reikhalzend uit naar jullie reis verslagen, lieve groeten W en C
  2. Mile:
    28 mei 2015
    Ja dames, nog even en dan wordt het weer genieten. Ik neem aan dat Marianne dit blog niet leest en dat de meegesmokkelde kadootjes nog een verrassing zijn.
  3. Louise vd Vijver:
    29 mei 2015
    Lieve dochters,
    Eindelijk komt de dag naderbij dat jullie mogen afreizen. Na al het feestgedruis van de afgelopen periode kunnen jullie nu relaxen, nou ja relaxen, het zal wel in en uitpakken vd koffers worden.
    Planplan en lekker genieten van jullie reis op Java...ben n ietsie pietsie jaloers maar ik gun t jullie van harte. Hopelijk kan ik volgend jaar weer naar Bali gaan.

Selamat jalan dan hati hati yah
  4. Kitty:
    29 mei 2015
    Ja op reis gaan is ontzettend leuk maar die voorbereidingen nemen altijd toch wel veel tijd in beslag en is toch nog wel even stressen, maar jullie zijn er bijna klaar voor en dan kan het grote genieten gaan beginnen. Wens jullie een hele goede reis en ben benieuwd naar de verhalen. Liefs Kitty
  5. Louise vd Vijver:
    Goedemorgen ladies
    vanuit n bewolkt Sweetlake even n kort berichtje. Zojuist n app ontvangen dat jullie het grootste gedeelte van de reis achter jullie heb gelaten. Als jullie in Jakarta zijn aan gekomen en jullie in t hotel zijn aangekomen begint t Java avontuur. Lekker genieten van de omgeving en stuur wat zonnestralen deze kant op.
    Cium2
    Ibu Louise
  6. Wilma en Willem:
    31 mei 2015
    Nou meiden. Ik heb verschillende keren aan jullie gedacht. Nog zoveel uur en nu nog zoveel, dan zijn ze er. Als ik dit schrijf zijn jullie op plaats van bestemming. Hoop dat jullie het grootste deel hebben kunnen slapen.
    Hier mis je helemaal niets. Het is een herfstdag met veel regen.
    Geniet lekker van jullie reis. xx
    Groetjes Wilma en Willem
  7. Cisca en Wim:
    31 mei 2015
    Hoi ladies, helaas kon ik jullie verhaal niet helemaal lezen, maar ik begrijp dat jullie een goede reis hebben gehad. Fijn en geniet, groetjes van de Voogdjes