April 2015: Inentingen halen + Bezoek aan NRV Reiscafé

12 april 2015 - Rijswijk, Nederland

KLM Travel Clinic

3 april 2015 - KLM Travel Clinic

Omdat niet al onze oude inentingen nog geldig zijn, halen we vandaag een nieuwe Hepatitis A intenting bij de KLM Travel Clinic. Malariatabletten zijn gelukkig niet nodig voor Java en/of Bali.

12 april 2015 - NRV ReiscaféNRV Reiscafé

Met nog een goede 6 weken voorafgaand aan onze reis, heeft NRV ons in de gelegenheid gesteld nader geïnformeerd te worden over onze aanstaande reis in hun NRV Reiscafé.

Na een korte introductie, volgen meerdere informatieve filmpjes over Sumatra, Java en Bali. We noteren enkele must-remember-items en absorberen verder alle -voor ons nuttige- informatie.

Tijdens de rondvraag komen we erachter dat de V.O.A. (Visa On Arrival) mogelijk wordt afgeschaft. Helaas is dit nog nergens officieel bevestigd. De tijd zal het uitwijzen.

Nog zeker 70 dagen aftellen... en dan... dan begint ons nieuwe reisavontuur!

1. Louise vd Vijver:
    12 mei 2015
    Hallo ladies,
    Jullie reis nadert met rasse schreden. Leuk hoor en ik ben n beetje jaloers omdat ik Java graag nog eens wilde doen maar dan vanaf Yogja.
    Eerst maar n nwe knie, revalideren en hopelijk kan ik volgend jaar Baliwaarts gaan.
    Denk dat jullie Java ook mooi zullen vinden.