02-06-2015 WWW (1)

2 juni 2015 - Bandung, Indonesië

Tijdens onze vorige reis zorgden we voor wat kleine blundertjes, dit jaar is dat nog niet veel anders. Een kleine compilatie van onze www's (what went wrong) tot zo ver:

Petra heeft Marianne haar GSM, een sandwich en tot 3/4 keer toe bestek laten vallen. Struikelde bij een self-timer foto bijna over een boomwortel maar haalde het op het nippertje ook op de foto te komen.

Marianne werd onderweg naar Bandung in de auto natgeregend tijdens een stortbui omdat of de deur of het raam niet goed afgesloten was en lanceerde bij het hotelrestaurant in Bandung zowat de eettafel in het zwembad.

Het valt dus allemaal nog best wel mee. Volgen er meer kleine blundertjes dan lezen jullie die in een www 2 (of 3, 4... etc.).

PS: goedemorgen allemaal

1. Mile:
    2 juni 2015
    Whahaha, ik zie het allemaal voor me! En dan vergeet je nog Petra, dat je dacht een selfie van jullie te maken, wat later een heel hilarisch filmpje bleek te zijn! Ga vooral zo door dames voor ons vermaak! Have lots of fun
  2. Petra:
    2 juni 2015
    @Mille en paps: sssssst, jij hebt inside information. Het filmpje gaan we mooi niet uploaden hier, zie het er anders van komen dat we wereldwijd worden gebroadcast als die twee meiden die niet weten waar de lens van de camera zit ;-)
  3. Marcel:
    2 juni 2015
    hahahhaahhahaha we kunnen nu gaan turfen en een vergelijk gaan maken met vorig jaar
    Hmmmm misschien een Award in het leven roepen ?
  4. Fam gloudemans:
    2 juni 2015
    Geweldig om te horen, zolang het bij dit soort blundertjes blijft, typisch jullie.-:)
    -:)♥♥
  5. Kitty:
    2 juni 2015
    Als het maar kleine blundertjes blijven en geen ongelukken kunnen wij en jullie er alleen maar lol om hebben. Maar blijf oppassen!